گوگل از دو گوشی میان رده رونمایی نمود

به گزارش روش سئو گوگل از دو موبایل میان رده رونمایی كرده است كه نمایشگرهای ۵.۶ و ۶ اینچی دارند. دوربین پشتی دستگاه ها ۱۲.۲ و دوربین جلویی آنها هم ۸ مگاپیكسل است.
به گزارش روش سئو به نقل از انگجت، گوگل در كنفرانس I/O ۲۰۱۹، از ۲ موبایل Pixel ۳a و Pixel۳a XL رونمایی نمود. همانطور كه پیش بینی می شد هر دو این موبایل ها میان رده هستند. این دستگاه ها دوربین های با كیفیتی دارند اما سخت افزار آنها مانند گوشی «پیكسل ۳» لوكس نیست. دوربین پشتی این دستگاه ها ۱۲.۲ مگاپیكسل است و قابلیت هایی مانند عكسبرداری پرتره و HDR+ دارد. جلوی دستگاه ها یك دوربین سلفی ۸ مگاپیكسلی قرار دارد. وضوح نمایشگرها هم اندكی كمتر از موبایل رده بالای پیكسل ۳ است. علاوه بر این موارد بدنه دستگاه ها از پلاستیك ساخته شده و به جای تراشه اسنپ دراگون ۸۴۵، از اسنپ دراگون ۶۷۰ در آنها استفاده شده است.
اندازه نمایشگر هر دو دستگاه تقریباً مشابه است. موبایل Pixel ۳a یك نمایشگر ۵.۶ اینچی «او ال ای دی»، ۴ گیگابایت RAM و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد. همینطور با فشار دادن كناره های دستگاه می توان به آن دستور داد. از جانب دیگر موبایل Pixel۳a XL نمایشگری ۶ اینچی دارد و تراشه اسنپ دراگون ۷۱۰ در آن به كار رفته است. همینطور روی نمایشگر هیچكدام از دستگاه ها بریدگی وجود ندارد و جك هدفون در هر دو دستگاه هم دیده می شود. قیمت Pixel ۳a به میزان ۳۹۹ دلار و Pixel۳a X هم ۴۷۹ دلار اعلام شده است. این قیمت ها در حقیقت نصف بهای موبایل های سری Pixel۳ است.