گجت هایی كه زندگی را ساده تر می كنند از ردیاب وسایل شخصی گمشده تا فندك شارژی

روش سئو: در دنیای امروز فناوری، با ظهور اختراعات بسیاری روبرو می باشیم كه گجت های قابل حمل، بخش مهمی از آنها را می سازند.
به گزارش روش سئو به نقل از ایسنا و به نقل از دیجیتال ترندز؛ تجهیزات الكترونیكی، روز به روز كوچك تر می شوند و آن قدر كارآمد هستند كه شاید در آینده، زندگی بدون آنها دشوار باشد. شركت های فناوری در سال های اخیر، نسبت به تولید تجهیزات الكترونیكی بسیار كوچك اقدام نموده اند كه در زمره پیشرفته ترین فناوری ها قرار دارند و به كاربران كمك می كنند امور روزانه خودرا به راحتی بگذرانند. خیلی از این ابزار، به بلوتوث مجهز هستند، قابلیت اتصال به اینترنت را دارند و با قیمت مناسبی نمایش می شوند.
در این گزارش، به بعضی از فناوری های پیشرفته قابل حمل اشاره می شود كه می توانند به كاربران در انجام كارهای روزمره كمك كنند و با قیمتی مقرون به صرفه نمایش شده اند.

ردیاب وسایل شخصی گمشده

ردیاب “تایل میت”(Tile Mate)، یكی از گجت های كوچك و جالبی است كه می تواند كاربران را به راحتی از گم شدن وسایل نجات دهد. طول این ردیاب، ۱.۳ اینچ و ضخامت آن، ۰.۲ اینچ است و می توان آنرا به سادگی به هر وسیله ای متصل كرد تا در صورت ضرورت ردیابی شود. كاربر جهت استفاده از این ردیاب فقط كافی است آنرا به یك اپلیكیشن تلفن همراه متصل كند تا مكان یابی را با كمك آن انجام دهد. برای پیدا كردن وسایلی كه در نزدیكی شما قرار دارند، حتی به اپلیكیشن هم نیاز نخواهید داشت و می توانید با كمك صدا، لرزش و یا نور انتشار یافته از ردیاب، وسیله مورد نظر را پیدا كنید. قیمت یك ردیاب تایل میت، حدود ۲۵ دلار تعیین شده اما مجموعه چهارتایی آن با قیمت ۶۰ دلار عرضه می شود.

ساعت هوشمند مجهز به بلوتوث

این گجت، فقط برای گذاشتن در كیف یا جیب ابداع نشده بلكه یك فناوری پوشیدنی است. ساعت هوشمند “امیزفیت بیپ”(Amazfit Bip)، یك گجت جالب و كارآمد است كه به راحتی با نرم افزارهای اندروید و ios كار می كند و هشدارهای لازم را به صورت پیام هایی روی صفحه نمایش خود نشان داده است. عملكرد این ساعت هوشمند، مانند ساعت “اپل” است و كاربرد راحتی دارد. صفحه نمایش ساعت هوشمند، همیشه روشن است و باتری داخلی آن، سپس هر بار شارژ كامل، به مدت یك ماه كار می كند. این ساعت، به GPS مجهز است و می تواند ضربان قلب، وضعیت خواب و مواردی از این دست را بررسی كند. ساعت امیزفیت بیپ، بر خلاف ساعت های دیگر، قیمت بالایی ندارند و بسیار مقرون به صرفه است. علاقمندان می توانند این ساعت هوشمند را با قیمت ۶۷.۵۰ دلار از سایت آمازون تهیه كنند.

پاوربانكی به اندازه كف دست

“انكر پاوركور”(Anker PowerCore)، یك پاوربانك و شارژ به اندازه كف دست است كه به كاربان امكان می دهد آنرا به راحتی با خود حمل كنند. این پاوربانك، از نظر اندازه طول و پهنا، كمی از كارت اعتباری بزرگ تر اما از پاوربانك های دیگر كوچك تر است. پاوركور می تواند سرعت شارژ را برای ابزار گوناگون افزایش دهد تا كاربر، نگران طولانی شدن زمان شارژ نباشد. قیمت این شارژر كارآمد، ۳۲ دلار تعیین شده است.

شارژر سریع موبایل در خودرو

گجت دیگر شركت انكر، یك ابزار جیبی نیست اما نمی توان مصرف آنرا به خانه محدود كرد. این گچت، یك شارژر سریع برای خودرو است كه می تواند قدرت خروجی را تشخیص دهد و آنرا به صورت خودكار تنظیم كند. این شارژر موسوم به “پاوردرایو اسپید”(PowerDrive Speed) می تواند تلفن های همراه را باز طی ۳۵ دقیقه تا ۸۰ درصد شارژ كند. شارژر پاوردرایو اسپید، با قیمت ۲۰ دلار به بازار عرضه شده است.

مینی پاوربانك

پاوربانك ها، یكی از ابزارهای جالب و كارآمد هستند كه می توانند همراه خوبی هنگام بیرون رفتن از منزل باشند و امكان شارژ تجهیزات الكترونیكی را در بیرون از منزل فراهم آورند. مینی پاوربانك “راوپاور لوستر”(RAV Power Luster) در مقایسه با پاوربانك های دیگر، بسیار كوچك است و امكان حمل و نقل ساده تر را برای كاربران فراهم می آورد. این ابزار، طوری طراحی شده كه بتواند به صورت خودكار، میزان ولتاژ ابزار مورد نظر را تشخیص دهد و امكان شارژ سریع تر را فراهم سازد. گفتنی است كه امكان دارد لوستر، ابزار هوشمند را بطور كامل شارژ نكند اما باتری آن برای شارژ بیشتر تلفن های همراه هوشمند، مناسب می باشد. مینی پاوربانك لوستر، با قیمت ۱۲ دلار از سایت آمازون قابل خرید است.

فندك شارژی

فندك های الكتریكی نسبت به فندك های معمولی، مزایای بسیاری دارند. فندك های معمولی، سوخت خودرا به سرعت از دست می دهند اما فندك “تسلا كویل”(Tesla Coil)، از یك باتری داخلی قابل شارژ استفاده می نماید. این فندك، طوری طراحی شده كه با محیط زیست سازگار باشد و با هر بار شارژ، تا ۳۰۰ بار روشن شود. این فندك، نیازی به سوخت های شیمیایی ندارد و با یك كابل USB معمولی شارژ می شود. قیمت فندك تسلا كویل، ۱۶ دلار تعیین شده و كاربران می توانند آنرا از سایت آمازون تهیه كنند.

صفحه كلید تاشو

صفحه كلیدهای تاشو، اختراعات جدیدی نیستند اما بیشتر آنها، قابلیت جای گرفتن در جیب را ندارند. “جلی كامب”(Jelly Comb)، یك صفحه كلید تاشو و بی سیم است كه سپس تا شدن، به شكل یك تلفن همراه كوچك درمی آید. ساختار فلز و پلیمر این صفحه كلید، بادوام و سبك است و بنا بر این به راحتی حمل می شود. صفحه كلید تاشوی بی سیم جلی كامب، با قیمت ۳۰ دلار از سایت آمازون قابل خرید است.

دست بند تناسب اندام

شركت “بلابیت”(Bellabeat)، ردیاب های تناسب اندام خودرا در چارچوب گردن بند و دستبند نمایش داده است. این ردیاب های پوشیدنی، ظاهر زیبایی دارند؛ در نتیجه می توان آنها را در موقعیت های گوناگون مانند مهمانی باز مورد استفاده قرار داد. طراحی این ردیاب ها، بسیار ظریف است و بزرگ و سنگین ساخته نشده اند تا استفاده از آنها برای كاربر راحت باشد. ردیاب بلابیت، یك اپلیكیشن همراه هم دارد كه روی اپلیكیشن های اندروید و ios قابل نصب است. این ردیاب ها می توانند میزان كالری سوزانده شده، كیفیت خواب، سطح استرس، چرخه قاعدگی و مواردی از این دست را بررسی نمایند. علاقمندان می توانند ردیاب های بلابیت را با قیمت ۷۱ دلار از سایت آمازون تهیه كنند.

اسپیكر مجهز به بلوتوث

اسپیكرهای بی سیم، هم اكنون یكی از كاربردی ترین فناوری های موجود در بازار هستند كه امكان گوش دادن به موسیقی را در هر مكانی برای كاربران فراهم می كنند. بیشتر این اسپیكرها، به راحتی قابل حمل نیستند برای اینكه به خاطر ابعاد بزرگ خود در جیب جا نمی گیرند، اما شركت “اوا” (Eva)، یك اسپیكر جدید نمایش داده كه این مشكل را ندارد. این اسپیكر نسبت به اسپیكرهای دیگر، بسیار كوچك است و برای كار كردن، به شش باتری نیاز دارد. كاربران با خرید این اسپیكر می توانند موسیقی مورد علاقه خودرا از یك گجت كوچك كه تنها به اندازه یك كف دست است بشنوند. این اسپیكر كوچك جیبی، به بلوتوث باز مجهز است و به خاطر نیاز نداشتن به سیم، به راحتی مورد استفاده قرار می گیرد. اسپیكر اوا، با قیمت ۱۷ دلار قابل خرید است.