با نمایشگر لمسی؛ نوت بوك های جدید هواوی رونمایی گردید

روش سئو: در جریان برگزاری كنگره جهانی موبایل، شركت هواوی از دو نوت بوك جدید خود رونمایی كرده است كه به ترتیب ۱۳ و ۱۴ اینچی هستند.

به گزارش روش سئو به نقل از آسین ایج، این دو نوت بوك میت بوك ۱۳ و ۱۴ نام دارند، هر دو وزن كمی داشته و برای جلب نظر مخاطبان عام طراحی و تولید شده اند.
در این نوت بوك ها از نمایشگرهایی با قابلیت مشاهده تمام صفحه با هر زاویه نگاه به نمایشگر، پردازنده های قدرتمند و بدنه مقاوم استفاده شده است. سازگاری كامل با كامپیوتر های شخصی برای اتصال و تبادل فایل ها با سرعت بالا همچون دیگر خاصیت های این دو نوت بوك است.
میت بوك ۱۴ با تنها ۴.۹ میلیمتر ضخامت یكی از تولیدات خوش ساخت هواوی است كه نمایشگر آن ۹۰ درصد از قاب جلویی نوت بوك را پوشانده است. البته نسبت پخش تصاویر در این نوت بوك ۳ به ۲ و نه ۱۶ به ۹ است. دقت نمایشگر نوت بوك مورد اشاره ۲۱۶۰ در ۱۴۴۰ پیكسل و تراكم پیكسلی آن برابر با ۱۸۵ پیكسل در هر اینچ است.
نمایشگر هر دو نوت بوك به صورت لمسی طراحی شده و آنها قابلیت دریافت فرامین را در صورت لمس همزمان ده نقطه از نمایشگر دارند. میت بوك ۱۴ با ابعاد ۳۰۷.۵ در ۲۲۳.۸ در ۱۵.۹ میلیمتر تنها ۱.۴۹ كیلوگرم وزن دارد. پردازنده نسل هشتم Intel Core i۷-۸۵۶۵U، پردازنده گرافیكی NVIDIA GeForce MX ۲۵۰ و ۲ گیگابایت وی رم GDDR۵ همچون خاصیت های این نوت بوك است. در این نوت بوك از فناوری خنك كننده فین فن ۲ هم استفاده شده و مدت زمان شارژ باتری آن ۱۵ ساعت است.
در مدل ۱۳ اینچی از كارت گرافیك ضعیف تر NVIDIA GeForce MX۱۵۰ استفاده شده است. عرضه عمومی این نوت بوك ها در ابتدای بهار صورت خواهد گرفت و قیمت آنها هم هنوز اعلام نشده است.