گزارش تصویری تشریحی؛ سامسونگ از موبایل تاشو و گلكسی اس ۱۰ رونمایی نمود

روش سئو: شركت سامسونگ شب گذشته از موبایل های سری گلكسی اس ۱۰ و همین طور گلكسی فولد رونمایی نمود. گلكسی فولد موبایلی تاشو است كه با قیمت ۱۹۸۰ دلار عرضه خواهد شد.

به گزارش روش سئو به نقل از دیلی میل، سامسونگ بالاخره از موبایل های جدید یعنی Galaxy Fold و Galaxy S۱۰ رونمایی نمود. «گلكسی فولد» در حقیقت موبایلی ۴.۶ اینچی است كه به یك مینی تبلت ۷.۳ اینچی تبدیل می شود.
علاوه آن این شركت كره ای از موبایل های «گلكسی اس ۱۰» با نمایشگر ۶.۱ اینچی، «گلكسی اس ۱۰ پلاس» با نمایشگر ۶.۴ اینچ رونمایی كرده است. بگفته این شركت «گلكسی اس ۱۰ پلاس» نمایشگری با قابلیت تمایز رنگی بسیار دقیق است. علاوه بر این موبایل ها، از «Galaxy S۱۰e» با نمایشگر ۵.۸ اینچ باز رونمایی گردید.

در مراسم رونمایی خیلی از شایعات درباره خاصیت های موبایل ها تایید و همین طور مشخص شد موبایل های سری «گلكسی اس ۱۰» مجهز به نمایشگر Infinity O هستند كه در آنها یك حفره در صفحه نمایش دیده می شود.
علاوه برموبایل، در این مراسم از گجت های پوشیدنی باز رونمایی گردید. سامسونگ از Galaxy Watch Active با قیمت ۱۹۹ دلار، Galaxy Fit۹۹ دلاری و Smart Galaxy Buds ۱۲۹ دلاری رونمایی نمود.

سامسونگ در این رویداد از همكاری خود با اینستاگرام باز آگاهی داد. طبق این همكاری یك خاصیت مخصوص شبكه های اجتماعی در دوربین سری موبایل های S۱۰ نمایش می شود كه Instagram Mode نامیده می شود.
به هرحال به موبایل گلكسی فولد با قیمت ۱۹۸۰ دلار عرضه می شود. این دستگاه نمایشگری ۷.۳ اینچی مجهز به فناوری Infinity Flex دارد. علاوه بر آن یك نمایشگر ۴.۶ اینچی باز بیرون دستگاه وجود دارد كه هنگام بسته بودن نمایان می شود. این موبایل وقتی كه باز می شود به یك مینی تبلت تبدیل می شود. گلكسی فولد پردازشگر ۷نانومتری و ۱۲ گیگابایت RAM، سه دوربین پشتی، ۲ دوربین جلویی در نمایشگر اصلی و یك دوربین دیگر باز دارد كه هنگام بسته بودن دستگاه آشكار می شود.

این دستگاه مجهز به فناوری App Continiuty است كه به كمك آن همزمان سه اپلیكیشن در دستگاه فعال می شوند. این دستگاه در ۴ رنگ عرضه می شود. این دستگاه در ۲۶ آوریل رونمایی می شود.
موبایل های گلكسی اس ۱۰ و اس ۱۰ پلاس با قیمت های ۸۹۹.۹۹ و ۹۹۹.۹۹ دلار عرضه می شوند. بگفته سامسونگ یك نسخه ۵G باز عرضه می شود. این دستگاه ها دارای نمایشگرهای ۶.۱. ۶.۴ اینچی هستند. این اولین نسل از گوشیهای هوشمند دنیا با سنسور اثر انگشت اولتراسونیك است. این سنسور برخلاف نسخه های اپتیكال، مدلی سه بعدی به وجود آورند.

گلكسی اس ۱۰ ای باز با نمایشگر ۵.۸ اینچی عرضه شده است كه قابی آلومینیومی دارد.