واكنش ترامپ به خبر طلاق جف بزوس

به گزارش روش سئو به دنبال خبر طلاق ˮجف بزوسˮ رئیس شركت آمازون و شركت فضایی بلو اوریجین از همسرش، دونالد ترامپ در پیامی در توئیتر به این مورد واكنش نشان داد و به وی طعنه زد.
به گزارش روش سئو به نقل از ایسنا و به نقل از بیزینس اینسایدر، “جف بزوس”، كارآفرین فناوری آمریكایی رئیس شركت “آمازون” بعد از ۲۵ سال زندگی مشترك، از همسر خود “مك كنزی” طلاق گرفت.

جف بزوس در كنار مك كنزی
علت طلاق وی هم ارتباط جف بزوس با یك مجری تلویزیونی به نام”لارن سانچز”(Lauren Sanchez) اعلام شده است. لارن سانچز سابقا همسر “پاتریك ویتسل”(Patrick Whitesell ) بنیانگذار یك شركت استعدادیابی بوده است.
“جف بزوس” چندی قبل روزنامه “واشنگتن پست” را خرید كه در این روزنامه خبرهایی بر ضد ترامپ به چاپ رساند.
این در حالی است كه پایگاه “Inquirer.net” هم تابحال اخباری ضد جف بزوس منتشر نموده است. دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریكا هم كه در موضع مخالف با بزوس است، طی پیامی در توئیتر به وی طعنه زد و نوشت: راجع به اخباری كه راجع به جف بزوس در “”Inquirer.net” نوشته شده است، متاسفم ولی بطور قطع خبرهای این پایگاه صحیح تر و شفاف تر از روزنامه زرد و بی ارزش واشنگتن پست است. امیدوارم كه این روزنامه به دست افراد مسئول تر و شایسته تری بیفتد.
ترامپ در این پیام برای جف بزوس اسمی مستعار برگزیده و آنرا “جف بوزو”(Jeff Bozo) نامیده است.
دونالد ترامپ كه خود تابحال سه بار ازدواج كرده است، پیشتر در جمع خبرنگاران، طلاق گرفتن را زیبا دانست.
پیش از این هم ترامپ رفتارهایی را بر ضد شركت “آمازون” نشان داده است. در ماه مارس گذشته “Axios” گزارش داد كه ترامپ قصد تخریب آمازون را دارد.