نمایشگاه CES 2019 با كمك این سربند، خواب راحت تر را به مغز خود آموزش دهید!

روش سئو: یك شركت فرانسوی، نوعی سربند ابداع كرده كه می تواند مغز كاربران را برای داشتن خواب راحت تر آموزش دهد.
به گزارش روش سئو به نقل از ایسنا و به نقل از تك كرانچ، داشتن یك خواب خوب، آرزوی همه انسان هاست. تابحال خیلی از شركت های فناوری اهتمام كرده اند ابزار كارآمدی عرضه كنند تا به كاربران خود كمك كنند خواب خوبی داشته باشند. در “نمایشگاه بین المللی سی ای اس”(CES) امسال باز شاهد رونمایی از محصولاتی هستیم كه برای چنین هدفی ابداع شده اند.
شركت فرانسوی “اورگو گروپ”(URGO Group)، یك چاره غیرتهاجمی نمایش كرده تا خوابیدن بهتر را به مغز آموزش دهد. این شركت، نوعی سربند موسوم به “اورگونایت”(UrgoNight) طراحی نموده كه با استفاده از بررسی نوار مغزی كاربر و ورزش های مغزی مبتنی بر یك اپلیكیشن، خواب راحت را به مغز می آموزد.
كاربرانی كه می خواهند خواب راحتی داشته باشند، باید “اورگونایت” را به مدت ۲۰ دقیقه در روز و سه بار در هفته به سر خود ببندند. این كار باید در سه ماه تكرار شود تا بازخورد مثبتی داشته باشد. این ابزار می تواند فرآیندهای مغزی و فعالیت های ذهنی را نشان دهد و امواج مغزی منتشر كند كه با خواب راحت در ارتباط هستند.

“رابین ریناد”(Robin Reynaud)، مدیر ارشد فناوری شركت اورگو گروپ در مصاحبه خود اظهار داشت: هدف ما این است كه به كاربران در انتشار بیشتر این امواج مغزی كمك نماییم.
ایده مورد نظر شركت این است كه كاربران در طول روز، سپس بازگشتن از كار و قبل از خواب از سربند استفاده كنند نه اینكه آنرا هنگام خواب به كار ببرند.
گفته شده كه “اورگونایت” می تواند به كاربران كمك نماید ۴۰ درصد زودتر به خواب بروند و بیدار شدن در نیمه شب را تا ۵۳ درصد می كاهد. پیشنهاد شركت این است كه سه ماه سپس كامل شدن اولین دوره استفاده از سربند، كاربران دوباره آنرا تكرار كنند تا مطمئن شوند مغزشان هنوز تنظیمات لازم را برای خواب بهتر دارد.
تخمین زده شده كه سربند “اورگونایت” در اواخر سال ۲۰۱۹ با قیمت ۶۰۰ دلار به بازار ارائه شود. علاقمندان باید در بهار سال جاری نسبت به سفارش اقدام نمایند تا سربند خودرا تا اواخر سال دریافت نمایند.
سربند اورگونایت، در نمایشگاه بین المللی سی.ای.اس ۲۰۱۹ و در دسته بندی فناوری های پوشیدنی رونمایی شده است.