معرفی نخستین شاسی بلند تمام برقی اینفینیتی در سال نو میلادی

به گزارش روش سئو شركت خودروساز ژاپنی می خواهد در آغازین روزهای سال نوی میلادی از نخستین شاسی بلند تمام برقی خود رونمایی كند.

به گزارش روش سئو به نقل از ایسنا و به نقل از انگجت، شركت “اینفینیتی”(Infiniti) كه زیربرند لوكس كمپانی “نیسان”(Nissan) است، ماه آینده كه مصادف با تغییر سال میلادی است و همزمان با سی امین سالگرد تاسیس خود، نخستین خودروی شاسی بلند تمام برقی خویش را در نمایشگاه بین المللی خودروی آمریكای شمالی(NAIAS) در دیترویت آمریكا رونمایی خواهد نمود.

این خودرو نخستین طراحی اینفینیتی را در زمینه خودروهای برقی و در جهت برنامه های خود برای تكمیل خط تولید برقی خود از سال ۲۰۲۱ به جهان نشان داده است.

“هیروتو سایكاوا” مدیر عامل شركت نیسان اظهار داشت: امیدواریم تا سال ۲۰۲۵ بیشتر از نیمی از خودروهای فروخته شده ما در سراسر جهان، برقی باشد.

این خودروی برقی جدید حاصل تركیب دو طرح مفهومی اینفینیتی، یعنی سدان لوكس “Q Inspiration” و “retro Prototype 10 racer” است كه هر دو امسال معرفی شده اند.

نیسان در آخرین اعلامیه خود اعلام نمود: این عناصر گردهم آمده اند تا چشم انداز دقیق تری از آینده اینفینیتی در دوران طراحی الكتریكی عرضه كنند.

“كریم حبیب” مدیر طراحی اجرایی كاندایی و لبنانی الاصل اینفینیتی اظهار داشت: خودروی مفهومی كه ما در دیترویت رونمایی می نماییم، آغاز یك عصر جدید برای اینفینیتی است و مسیر ما را نشان داده است. برقی كردن و دیگر فناوری های جدید به ما فرصتی برای تكامل فلسفه طراحی ما داده اند. این بدان مفهوم است كه تناسب طراحی های خارجی و داخلی، فضای داخلی بیشتر و فناوری های كمكی به پیشرفت این كمپانی كمك كرده اند.