اطلاعیه سامانه رجیستری؛ حل مشكل رجیستری تجهیزات سیم كارت خور، با مركز همتا تماس بگیرید

روش سئو: سامانه طرح ثبت گوشی تلفن همراه از كاربرانی كه جهت استفاده از تجهیزات سیم كارت خور خود با مشكل رجیستری مواجه گشته اند خواست تا با سامانه همتا تماس بگیرند.
به گزارش روش سئو به نقل از مهر، برخی كاربران اعلام نموده اند كه دستگاه و تجهیزات سیم كارت خور غیر از گوشی تلفن همراه مانند تبلت، مودم، ساعت هوشمند، دستگاه POS و… خریداری نموده اند اما ارتباط آن به سبب رجیستر نبودن قطع شده است. در این زمینه سامانه اطلاع رسانی طرح ثبت گوشی تلفن همراه با تاكید براینكه تابحال تنها گوشی موبایل شامل طرح رجیستری شده است، اعلام نمود: «در آینده نزدیك سایر تجهیزات با قابلیت نصب سیم كارت باز مشمول طرح خواهند شد.» « اما در طول طرح، موارد معدودی مشاهده شده كه سایر تجهیزات نظیر تبلت، ساعت هوشمند، مودم سیم كارت خور و… باز مشمول طرح شده اند. علت این امر این است كه شناسه این تجهیزات در پایگاه داده سازمان جهانی GSMA كه در طرح مورد استفاده قرار می گیرد، به اشتباه تلفن همراه ثبت شده است.» سامانه طرح رجیستری (همتا) از افرادی كه كالای غیر از گوشی آنها مشمول طرح رجیستری شده است، خواست تا با مركز تماس طرح رجیستری (همتا) به شماره ۰۹۶۳۶۶ تماس بگیرند و شناسه تجهیز و یا كالای خودرا اعلام كنند تا در اسرع وقت مشكلشان حل شود.