چرا باید سراغ نسل جدید تلفن های سازمانی برویم

روش سئو: توسعه فضای ابری Cloud-based و ترویج آن میان افراد و سازمان ­ها تابحال تأثیر عمیقی بر حوزه ی كسب وكار داشته است.

به گزارش روش سئو به نقل از مهر، حركت سازمان ها به سمت استفاده از فضای ابری در جهت تسهیل امور ارتباطی، انقلابی در امكانات و خصوصیت های تلفن سازمانی پدید آورده است. دستیابی به چاره ای ارزان و جامع برای تمام نیازهای ارتباطی، كاهش چشمگیر هزینه های ثابت و جاری، افزایش روحیه كار تیمی و چابك تر شدن سازمان، مدیریت آسان و پایداری بالا بعضی از مزایای این چاره جدید است. بااین حال خیلی از شركت ها هنوز نتوانستند به این فضا و روش های جدید ارتباطی اعتماد كنند به این صورت كه هنوز از روش های پرهزینه و ناكارآمد مانند شبكه های PSTN، سیم های مسی و كابل ها درهم پیچیده استفاده می نمایند.
به واسطه اهمیت نوآوری و استفاده از ظرفیت ­های موجود، شركت داده پردازی رسپینا با پیش بینی دقیق و در نظر گرفتن نیازهای ارتباطی آتی برای دست یابی به چاره ای جامع و امن سرمایه گذاری و تحقیقات نظریه و عملی خویش را در این زمینه شروع كرد. رسپینا بعد از سال ها تلاش مستمر در زمستان ۹۶ سرویس جدید خود «نكسفون» را معرفی و از پلت فرم ارتباطی امن مبتنی بر Hosted- PBX خود رونمایی نمود.
امروز مفتخریم كه سازمان ها و شركت های بسیاری با اعتماد به نام رسپینا و متخصصان حوزه تلكام این شركت ارتباطات خویش را به رسپینا سپرده ­اند.
نكسفون راه­كار نوین برقراری ارتباط
نكسفون راهكاری نوین، هوشمند و یكپارچه مبتنی بر فضای ابری در جهت غنی سازی راه های ارتباطی است كه با استفاده از یك پلتفرم امن و قابل اعتماد به تسهیل كار تیمی و ارتباط مؤثرتر كمك می نماید. نكسفون بر خلاف PBX های سنتی كه روی یك سیستم عامل اختصاصی و محدود عمل می كنند، بر مبنای خصوصیت های نرم افزاری با قابلیت توسعه و با استفاده از زیرساخت و سخت افزارهای قدرتمند پایه گذاری شده است.
استفاده از راهكارهای انعطاف پذیر نكسفون می تواند نحوه نگرش سازمان ها به كار تیمی و ارتباط با خارج از سازمان را تغییر دهد. بدون شك امروز نكسفون كامل ترین راه­كار تلفن سازمانی و درعین حال ساده ترین روش برای برقراری ارتباط در داخل و خارج از سازمان است.
اطمینان و امنیت سرویس
نكسفون باهدف تداوم و كیفیت در روش های ارتباطی كار خویش را آغاز كرد، و امروز با به كارگیری راهكارهای استراتژیك و لایه­ های پیچیده امنیتی، زیرساخت های امن و بهره مندی از كارشناسان متخصص و توانمند، متعهد به حفظ امنیت و نگه داری اطلاعات و كیفیت خدمات است. متخصصان نكسفون به صورت شبانه روزی در ۷ روز هفته در همه روزهای سال (۲۴*۷* ۳۶۵) در حال مراقبت و بررسی كیفیت خدمات عرضه شده هستند.
كیفیت
نكسفون علاوه بر دارا بودن تمامی خصوصیت ها و امكانات یك PBX Hosted مجموعه ای از ابزارهای ارتباطی در سطح استاندار جهانی را عرضه می كند و در حقیقت، هر كدام از راهكارهای نكسفون برای عرضه ی بهترین و باكیفیت ترین ارتباطات تجاری طراحی شده است. مركز عملیات پیشرفته كلید موفقیت نكسفون است. كیفیت خدمات و پایداری سرویس در قلب زیرساخت و فن آوری نكسفون نهادینه شده است.
نصب و راه اندازی ساده
نكسفون، دارای فرآیند فرآیند نصب و راه اندازی ساده ایست. كارشناسان ما در كوتاه­ترین زمان ممكن حساب كاربری و سرویس مشترك را فعال كرده و دسترسی های مورد نیاز را جهت استفاده در اختیار كارمندان سازمان قرار می دهند.
پس از راه­اندازی سرویس در صورت بروز هرگونه سؤال و یا ابهام كافی است به مستندات و دستورالعمل­ های استفاده از سرویس رجوع شود و درنهایت در هر زمان كه نیاز داشته باشید كارشناسان نكسفون، برای آموزش و رفع ابهامات پاسخ­گوی مشتركین هستند و هم چنین در صورت نیاز در محل مشترك حاضر شده و ضمن عرضه آخرین آموزش های لازم برای رفع مشكلات استفاده از سرویس قدم به قدم همراه خواهند بود.
استفاده و دسترسی آسان
نكسفون برای برقراری تماس صوتی و تصویری (Voice and video calls) با بالاترین كیفیت و همینطور بهره بری از ابزارهای ارتباطی متنوع با استفاده از آی پی فون ها (IP phone)، پنل وب و با استفاده از مرورگرها (WebRTC) و امكان استفاده در دسكتاپ كامپیوترهای شخصی و همینطور سافت فون(soft phone) قابل دسترسی و مدیریت است.
آی پی فون ها قابلیت دریافت صدای آنالوگ و تبدیل و انتقال آن روی بستر شبكه و بالعكس را دارند و به علت استفاده از كدك های گوناگون، كیفیت و شفافیت صدای بسیار بالایی در اختیار كاربر قرار می دهند. اما اگر مشترك به هر دلیلی تمایل به خرید گوشیهای آی پی فون نداشته باشد.
بدون شك بهترین راه، استفاده از سافت فون soft phoneو یا با استفاده از پنل وب و با استفاده از مرورگرها (WebRTC) است. اپلیكیشن نكسفون روی تلفن های هوشمند و تبلت قابل استفاده می باشد و به علت سهولت استفاده، راه اندازی سریع و از همه مهم تر هزینه پایین، استفاده از سافت فون ها انتخاب خیلی از كاربران است.
پشتیبانی
نكسفون با استفاده از تجربه غنی رسپینا در مشتری مداری و درك این مورد كه نیازمندی های سازمان های مختلف بسته به نوع صنایع و ابعاد آن ها متفاوت می باشد حمایت های فنی خویش را در همه ابعاد گسترش داده تا بتواند نیازهای منحصربه فرد و خاص هر كاربر را رفع كند. تیم پشتیبانی تلفن سازمانی نكسفون از مرحله آماده سازی سرویس تا پاسخگویی به سؤالات و حل مشكلات آن ها در هر قدم دركنار مشترك است.
برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد راهكار نكسفون، می توانید از سایت نكسفون بازدید بفرمایید.