كیبورد جدید برای تلویزیون های هوشمند تولید شد

روش سئو: شركت ˮلاجیتكˮ( Logitech) كیبورد جدید خویش را برای تلویزیون های هوشمند تولید كرده است كه امكان وب گردی آسان تر را برای كاربران فراهم می سازد.
به گزارش روش سئو به نقل از ایسنا و به نقل از انگجت، به صورت كلی “كیبوردهای رسانه ای” زیادی برای تلویزیون های هوشمند وجود ندارند.
شركت “لاجیتك”(Logitech) كه تولیدكننده ابزارهای رسانه ای است، در تولید كیبورد هم بسیار فعال است و كیبوردهای متنوعی تولید می كند.
حال این شركت كیبورد جدیدی تولید كرده است كه موسوم به “K۶۰۰” است و صفحه كلید و “ترك پد”(trackpad) جمع و جوری دارد.
این كیبورد جهت استفاده در تلویزیون های هوشمند مدرن طراحی شده است.
“ترك پد” یك سنسور لمسی مسطح است كه می تواند با حركت انگشت كاربر، موقعیت نشانگر در صفحه نمایش را به كنترل درآورده و سبب حركت نشانگر روی صفحه شود. به عبارت دیگر می توان گفت عملكرد “ترك پد” مشابه با ماوس است و قادر به درك مكان لمس انگشت در صفحه است.
با استفاده از “K۶۰۰” دیگر نیاز نیست كه كاربران با استفاده از ریموت تلویزیون به جست وجو و وارد كردن آدرس برای وبگردی بپردازند.
این درحالی است كه “K۶۰۰” با هر مدل تلوزیونی كار نمی كند ولی می تواند مجموعه تلویزیون های محبوب ” ال جی”( LG)، “سامسونگ”( Samsung) و تلوزیون “سونی با وضوح ۴كی”( ۴ Sony K) كه از سال ۲۰۱۶ به بعد تولید شده اند را پوشش دهد.
علاوه بر استفاده كیبورد در تلویزیون، می توان از آن در گوشیهای هوشمند ” Android” و ” iOS” بهره برد و كیبورد را با استفاده از بلوتوث به گوشی متصل كرد.
قیمت فعلی كیبورد ۷۰ دلار در نظر گرفته شده است و امكان وب گردی در صفحه بزرگ تلوزیون را برای شما فراهم می آورد.