یك مقام مسئول در رگولاتوری: صندوق پستی ارسال شكایات از سرویس های اینترنت افتتاح شد

روش سئو: مدیركل نظارت بر خدمات عمومی الزامی ارتباطات و فناوری اطلاعات از فراهم شدن امكان اعلام شكایت در حوزه ICT در قالب صندوق پستی ۱۹۵ اطلاع داد.
به گزارش روش سئو به نقل از مهر به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، ولی الله مرادی اظهار داشت: همزمان با راه اندازی سامانه جدید رسیدگی به شكایات مردمی (۱۹۵) مبتنی بر مكان نمای جغرافیائی، به منظور تولید دسترسی بیشتر و شرایط آسانتر برای ثبت و پیگیری شكایتهای مردم در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، صندوق پستی ۱۹۵ در شبكه پست جمهوری اسلامی ایران به راه افتاده است. وی با اشاره به اینكه این امكان برای دریافت شكایات مكتوب از سراسر كشور پیش بینی شده، عنوان كرد: از این پس تمامی مشتركان سرویسهای ارتباطی و فناوری اطلاعات می توانند شكایت خویش را با درج مبحث شكایت، شرح كامل مشكل، اعلام عنوان اپراتور یا عرضه كننده خدمات، شماره تلفن همراه، ثابت و آدرس فرستنده به منظور انعكاس پاسخ نهایی با استفاده از صندوق پستی ۱۹۵ به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی ارسال نمایند. مدیركل نظارت بر خدمات عمومی الزامی ارتباطات و فناوری اطلاعات رگولاتوری تصریح كرد: پیش بینی های لازم برای بررسی، رسیدگی و پاسخگوئی به شكایات ارسالی در سریع ترین زمان انجام شده است.