فهرست جدیدی از لپ تاپهای ارزان قیمت منتشر گردید

روش سئو: در شرایطی كه افزایش نرخ ارز سبب شده خرید لپ تاپ نیازمند صرف هزینه های كلان باشد، هنوز هم لپ تاپ هایی در بازار وجود دارد كه خرید آنها با پرداخت رقمی كمتر از دو میلیون تومان ممكن باشد.

به گزارش روش سئو به نقل از دیجیتال ترندز، با پیشرفت فناوری و طراحی سخت افزارهای قدرتمند و در عین حال ارزان قیمت تولید لپ تاپ هایی كه زیر ۳۰۰ دلار قیمت دارند ساده تر شده كه در اینجا به معرفی تعدادی از این لپ تاپ ها می پردازیم:
یكی از این لپ تاپ ها Aspire ۱ تولید شركت ایسوس است كه مجهز به پردازنده چهار هسته ای Celeron N۳۴۵۰ شركت اینتل بوده و از ۴ گیگابایت حافظه، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و نمایشگر ۱۴ اینچی با دقت ۱۰۸۰ پیكسل برخوردار می باشد. قیمت این لپ تاپ ۲۲۰ دلار است. عمر باتری ۷ ساعته، پورت های مختلف یو اس بی و امكان افزودن حافظه اس دی همچون دیگر امكانات این لپ تاپ است.
كروم بوك ۱۵ ایسر محصول دیگری است كه البته برای خرید آن باید ۳۰۰ دلار هزینه كرد. نمایشگر ۱۰۸۰ پیكسلی و ۱۵.۶ اینچی، پردازنده دوهسته ای ۳۲۰۵U سلرون، ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی (امكان خرید مدل ۱۶ گیگابایتی و پرداخت هزینه ای كمتر هم وجود دارد)، ۹ ساعت عمر باتری و سیستم عامل كروم گوگل همچون دیگر امكانات این محصول است.
در این فهرست لپ تاپ Ideapad ۱۲۰S شركت لنوو هم وجود دارد كه قیمت مدل ۱۱ اینچی آن ۲۰۰ دلار و قیمت مدل ۱۴ اینچی آن ۲۵۰ دلار است. در این محصول از پردازنده Celeron N۳۳۵۰ اینتل با سرعت ۱.۱ گیگاهرتز، ۲ یا ۴ گیگابایت رم به انتخاب مشتری و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی استفاده شده است. عمر باتری این لپ تاپ ۸.۵ ساعت است.
Chromebook C۲۰۲ ایسر با قیمت ۲۲۰ دلار هم در این مجموعه جای می گیرد كه برای دانشجویان و دانش آموزان گزینه ای مناسب می باشد. پردازنده Celeron N۳۰۶۰ اینتل، ۴ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی، نمایشگر ۱۱.۶ اینچی با دقت ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیكسل و ۱۰ ساعت عمر باتری همچون خصوصیت های این محصول است.